نحوه تشخیص فالوورهای فیک اینستاگرام اینفلوئنسرها

فالوورهای فیک اینفلونسرها را چگونه تشخیص دهیم؟

معروف ترین مقاله ی نوشته شده توسط سایت ما مقاله ای مربوط به فالوورهای فیک اینفلوئنسرها و چگونگی تشخیص دادن این موضوع است. دلیل بازدید بالای این مقاله این است که افراد نمی خواهند پول خود را هدر دهند و می خواهند اینفلونسر واقعی را از اینفلوئنسر غیرواقعی تشخیص دهند.

دنیای اینفلوئنسرها به خودی خود یک دنیای پر از خلاف به شمار می آید. در کل پیدا کردن یک اینفلوئنسر واقعی دشوار است. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه اکانت های دارای فالوور فیک کار می کنند و همچنین به شما خواهیم گفت که مواظب چه مواردی باشید.

بیشتر برندها خواهان موفقیت یک شبه هستند. آنها می خواهند با قدرت اینفلوئنسرها کالای خود را تبلیغ و فروششان را افزایش دهند. مسخره ترین کالاها هم حتی با تبلیغ اینفلوئنسرها می توانند به خوبی به فروش برسند. اینفلوئنسر مارکتینگ در کل شیوه ای از بازاریابی است که برای بیشتر برندها موثر واقع می شود.

بی شک اینلوئنسرها برای بازاریابی بهترین انتخاب هستند. این حقیقتی است که همه ی بازاریاب ها و برند های موفق آن را می دانند و از آن بهره برده اند. سوالی که یک فرد عاقل قبل از همکاری با این افراد باید بپرسد این است که آیا امکان دارد کارها به شیوه ای که من می خواهم پیش نرود؟ آیا ممکن است اصلا این روش برای من خوب نباشد؟

در زمینه ی اینفلوئنسر مارکتینگ بسیاری اوقات پیش می آید که پول افراد به هدر می رود و آن چیزی را که می خواهند به دست نمی آورند. چطور؟ بعضی از افراد که می خواهند از برندها سو استفاده کنند، با استفاده از برنامه های موجود در بازار فالوورهای خود را افزایش می دهند. کاری که آنها انجام می دهند این است که مقداری پول پرداخت می کنند و یک شبه تبدیل به اینفلوئنسر می شوند بدون اینکه هیچ زحمتی برای این کار بکشند.

مگر فالوورهای فیک چه مشکلی دارند؟

فالوورهای خریداری شده بدون اینکه خود بدانند اکانتشان توسط برنامه فروشنده ی فالوور کنترل می شود. آنها زیر پست افراد کامنت می گذارند و آنها را لایک می کنند. ولی این کار را خود انجام نمی دهند. بلکه برنامه فروشنده فالوور انجام می دهد و صاحب برندی که اکانت اینفلوئنسر فیک را می بیند، متوجه این موضوع نمی شود و آنچه را که می بیند این است که تعداد کامنت ها و لایک های اینفلوئنسر بسیار بالا است. فالوورهای خریداری شده چون خودشان کامنت ننوشته اند و پست را لایک نکرده اند، به پست جدید این اینفلوئنسر توجهی نخواهند کرد. پس به این ترتیب پول برند به هدر خواهند رفت. فالوورهای خریداری شده عینا مانند فالوورهای واقعی هستند با یک تفاوت که فالوورهای فیک پست های افراد را نگاه نمی کنند چون اصلا نمی دانند که آن افراد را فالو کرده اند. این کار را برنامه فروشنده فالوور انجام داده است.

همکاری با این گونه افراد در واقع هدر دادن پول است. شما در این گونه همکاری پولتان را به افرادی می دهید که توانایی تبلیغ کالا یا برند شما را ندارند.

پیشنهاد ما به شما این است که از میکرو اینفلوئنسرها استفاده کنید. آنها موثر تر خواهند بود. سپس شما می توانید از پست آنها عکس بگیرید و در وب سایت خود بگذارید. این برای شما بسیار با ارزش تر و موثر تر خواهد بود.

چگونه می توانید اینفلوئنسرهای فیک را تشخیص بدهید؟

بعضی وقت ها تشخیص اکانت های فیک خیلی راحت تر است ولی در مواقعی تشخیص دادن فالوورها و اکانت های فیک سخت بوده و کمی دقت لازم دارد. در ضمن باید باید بدانید دنبال چه چیزها و چه نشانه هایی باشید. ما این نشانه ها را به شما نشان می دهیم. در پایین به ده مورد اشاره کرده ایم که می توانید با توجه به آنها اکانت واقعی و فیک را از هم تشخیص دهید.

1- به اکانت خود فالوورهای اینفلوئنسر نگاه کنید

به فالوورهای اینفلوئنسرها نگاه کنید و ببینید آیا آنها عضوهای فعال هستند یا اکانت هایی هستند که برای مدتی فعالیت نداشته اند؟ همه ی افراد دارای فالوورهایی هستند که فعال نیستند ولی تعداد بالای اینگونه فالوور ها برای اینفلوئنسرها نقطه ضعف محسوب می شود. در ضمن منظور از اکانت های غیرفعال اکانت هایی هستند که هیچ پست و عکس پروفایلی ندارند. به احتمال زیاد این گونه اکانت ها توسط افراد ایجاد شده اند و سپس صاحب این اکانت ها برنامه اینستاگرام را حذف کرده است ولی اکانت باقی مانده است.

2- به میزان مشغول بودن و فعالیت فالوورها نگاه کنید

نگاه کنید تا ببینید که آیا  فالوورها فعالیت دارند یا نه؟ آیا کسان دیگری را فالو کرده اند؟ آیا اخیرا برای کسی کامنت نوشته اند؟ متاسفانه این مورد توسط برنامه ها قابل افزایش است و شاید در بعضی مواقع فیک باشد ولی شما برای اطمینان به این مورد هم توجه کنید.

3- به کامنت های فالوورها نگاه کنید

بعضی مواقع فالوورهای اینفلوئنسرها روبات هستند. این ربات ها کامنت هایی با زبان نامفهوم دارند. به کامنت های فالوورها نگاه کنید و در صورتی که کامنت ها معنی دار نباشد بدانید که آن اکانت ها روبات هستند. منظور از کامنت نامفهوم کامنت هایی هستند که در آنها تعدادی حرف نوشته شده است تا به تعداد کامنت ها افزوده شود.

4- از ابزار مخصوص استفاده کنید

برنامه های مربوط به این موضوع را دانلود کنید تا به شما بگویند که آیا فالوورهای اینفلوئنسر فیک هستند یا واقعی.

5- رشد بسیار سریع

اگر یک شبه یک پست اینفلوئنسر هزاران لایک بگیرد، بدانید که آن لایک ها فیک هستند.

6- هزاران فالوور با مقدار اندکی  تعامل

برنامه های فروش فالوور در قدیم بسیار ساده بودند و تنها فالوورها را افزایش می دادند. اما الان آنها تعداد لایک و بازدید پست اینفلوئنسرها را هم می توانند افزایش بدهند. پس مواظب باشید و با لایک ها و بازدید زیاد پست فکر نکنید که حتما با اینفلوئنسر واقعی طرف هستید.

7- فالوورهای غیر فعال

به اکانت هایی که هیچ فالووری ندارند و پستی به اشتراک نمی گذارند مشکوک باشد.

8- نام کاربری نامفهوم

اگر نام کاربری فالوورها عجیب و نامفهوم باشد، آن فالوورها فیک هستند و ممکن است ربات باشند.

موارد بالا را رعایت کنید ولی بیش از حد هم مشکوک نباشید چون بعضی از اینفلوئنسرها تعداد اندکی فالوور فیک دارند ولی بیشتر فالوورهای آنها واقعی هستند.

چرا اینفلوئنسرها از فالوورهای فیک استفاده می کنند؟

هر چقدر تعداد فالوورها زیاد باشد اینفلوئنسرها مهم تر و موثرتر به نظر می رسند و برندهای بزرگ تری با آنها همکاری خواهند کرد و این به این معنی است که پول زیادی کسب می کنند.

                               تعداد فالوور زیاد + بازدید بیشتر + کامنت های زیاد = درآمد زیاد

مورد دیگری که  باید بدانید این است که تنها استفاده ی فالوورهای فیک برای کلاه گذاشتن بر سر برندها نیست. بعضی مواقع اینفلوئنسرها فالوورهای فیک می خرند تا تعداد فالوورشان زیاد باشد و مهم به نظر برسند و در نتیجه فالوور واقعی زیادی جذب کنند. پس خیلی بد بین نباشید.

در نهایت شما میتوانید با ملاحضه ی موارد بالا اینفلوئنسری با تاثیر گذاری بیشتر پیدا کرده و باعث پیشرفت کسب و کار خود شوید. اگر در این کار جدی هستی، موارد بالا را باید جدی بگیرید.

منبع:hollywoodbranded.com

دیدگاه تان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *