آماری راجب برندینگ

برندینگ تنها لوگوی کسب و کار، کالای تولیدی و طراحی وب سایت نیست. برندینگ فراتر از اینها است و این موارد تنها بخشی از برندینگ هستند. احساسی که برند شما در مشتری بوجود می آورد مهمترین بخش برندینگ است. این احساس و فلسفه و شیوه ی کار کردن و برخورد با مشتری چیزهایی هستند که […]

چگونه اینفلوئنسر فیک را تشخیص دهیم؟

برندها بیشتر و بیشتر به اینفلوینسر مارکتینگ بودجه اختصاص می دهند. ارزش این بازار به صورت جهانی 1.5 میلیارد دلار برآورد می شود. هرچند در هر ترند بزرگ کسانی هستند که از آن سو استفاده کنند. افرادی وجود دارند که با افزایش تعداد فالوور و نرخ تعامل هایشان به صورت فیک، حیله گری اینفلوئنسر مارکتینگ […]

هشتگ و محدودیت استفاده از آن در اینستاگرام

برای هر پستی که در اینستاگرام آپلود می کنید شما میتوانید در آن از هشتگ های مختلفی استفاده کنید. اما متاسفانه تعداد هشتگی که شما مجاز به استفاده از آن هستید محدود است. خب در این صورت سقف محدودیت استفاده از هشتگ چقدر است؟ شما چگونه باید از هشتگ ها استفاده کنید؟ چند هشتگ باید […]

دورکاری : آموزش و معرفی سایت های ایرانی برای دورکاری

دورکاری نسبتا مفهوم نو ظهوری است_ حتی چند دهه قبل، این کار غیر ممکن به نظر می رسید ولی با افزایش جهانی شدن و پیشرفت سریع تکنولوژی این نوع از کارها تبدیل به یک مسئله ی نرمال می شوند. دورکاری به شما این اجازه را می دهند که شغل حرفه ای داشته باشید و همچنین […]

واتساپ تماس گروهی بیشتر از 4 نفره را ممکن خواهد ساخت

واتساپ امکان تماس گروهی بشتر از ۴ نفر را فراهم خواهد کرد. اپلیکیشن پیام رسان واتساپ، محدودیت تعداد عضو تماس ویدیویی و صوتی را خواهد برداشت، که الان ۴ نفر برای هر تماس‌است. درگاه ویژه ی WANetaInfo این کارکرد جدید را در کد بتای نهایی این اپلیکیشن در ios و android شناسایی کرده است؛ و […]

میکرو اینفلوئنسر چیست و کیست؟

در scrunch ما به کسی که تعداد مخاطبانش در یک پلتفرم خاص رسانه ی اجتماعی میان 2000 تا 50000 فالوور باشد، میکرو اینفلوئنسر می گوییم که کانال ها یا صفحه های اجتماعی این افراد معمولا بر روی یک موضوع خاص، بازاریابی نیچ یا‌ علایق مشتری متمرکزند. اگر شما یک برند هستید که در حال خواندن […]

پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ

پلفرم های اینفلوئنسر مارکتینگ (بازاریابی اینفلوئنسر) راه حل های نرم افزاری برای برندها هستند که به برندها در کمپیین های اینفلوئنسر مارکتینگ کمک می کنند. پلتفرم های اینفلوئنسر مارکتینگ ابزارهایی را در اختیار برندها و آژانس ها قرار می دهند که با آنها امکان جستجو و پیدا کردن اینفلوئنسرها برای برند ممکن می شود. بعضی […]

ترند های رسانه ی اجتماعی سال 2020 برای کسب و کار های کوچک

درست زمانی که فکر می کنید رسانه های اجتماعی را درک کرده اید و می توانید از آن استفاده کنید، رسانه ی اجتماعی تغییر می کند. طبق گفته ی Smart Insight، این به این دلیل است که رسانه های اجتماعی ثابت نیستند و همیشه در حال تغییرانند. برای اینکه این مشکل پیش نیاید شما باید […]

13 نکته مهم برای صفحه ی اینستاگرام رستوران ها

بازاریابی اینستاگرام الان یک مسئله ی عادی است. بازاریابی رستوران ها امروزه محدود به جامعه ای نیست که در آن حضور دارند بلکه می توانند با تبلیغ و بازاریابی به یکی از مکان های مورد نظر توریست های خارجی تبدیل شوند. اگر هنوز درمورد بازاریابی برای رستورانتان دودل هستنید اینجا به شما چند آمار نشان […]

مدیریت رویداد: توصیه های از نوع شبکه های اجتماعی برای برنامه ریزی رویداد

مدیریت رویداد چیست؟ در این مقاله توصیه هایی درباره ی مدیریت و برنامه ریزی رویداد می کنیم. با ما همراه باشید. با این همه کار که در کسب و کار خود مشغول آنها هستید، صرف وقت روی استراتژی های رسانه ی اجتماعی و محتوا در مقایسه با بودجه بندی، شبکه سازی و برنامه ریزی واقعی […]